Kravleriet - for børn og fædre på barsel

Nyt tilbud til fædre på barsel

Vi inviterer fædre på barsel og deres tumlinger indenfor i Kravleriet i Skt. Lukas Kirke. Over fire onsdage i tidsrummet 9.30-11.30 omdanner vi sognehuset til Kravleriet, hvor I og jeres små kan komme og være sammen med andre fædre og børn.

Vi har planlagt en formiddag med rytmik og leg og madinspiration. Vi vil spise sammen og hver gang lave en ny sund og lækker børnesnack til ungerne at gå på opdagelse i, så madmodet blive udfordret. Så har du lyst til at møde andre fædre på barsel, snakke, dele erfaringer, få ny inspiration til mad- og legeoplevelser og lade nogen andre stå for kaffe og formiddagsboller, så tilmeld dig Kravleriet.

Vi ser frem til at byde jer velkommen i Skt. Lukas Kirke og glæder os til fire onsdage med leg, fællesskab og mad. Der er plads til max 8 børn. Vi ses!

• Kravleriet forløber over fire onsdag og starter onsdag d. 28. februar.
  • Kravleriet er et tilbud til fædre på barsel og deres børn.
  • I Skt. Lukas Kirke har vi høje stole, puslefaciliteter og rigeligt kaffe på kanden.

Har du spørgsmål så skriv endelig: lukaskirke@gmail.com.

Kravleriet er gratis, og du kan tilmelde dig lige her